Ruoka

Pernillan aamupalavinkki: jogurtti

Terästä aamujogurttisi kuten tubettaja Pernilla Böckerman: marjoilla ja pähkinöillä. Nam!

Pernillan aamupalavinkki: jogurtti

”Lemppareitani ovat cashewpähkinät.” – Pernilla

Aamupalajogurtti (1 hengelle)

2 dl maustamatonta jogurttia
mansikoita
banaani
pähkinöitä

Kaada jogurtti kulhoon. Siivuta päälle mansikoita (tai muita tuoreita marjoja tai hieman sulatettuja pakastemarjoja)
sekä banaani.

Viimeistele annos pienellä kourallisella pähkinöitä.

Katso myös muut Pernillan reseptit: 

Ruisleipä a´la Pernilla

Tuorejuusto-tomaatti-toast

Mustikka-avocado-smoothie

Tomaatti-pinaatti-munakas

Jonnan 4H-kerho innostaa tyttöjä ja poikia kokkaamaan

Jonna Partanen, 18, käy lukiota ja harrastaa vapaa-aikanaan ruuanlaittoa. Hän kokkailee sekä itsekseen että kavereiden ja perheen kanssa. ”Olen oppinut ruuanlaittoa kotona vanhemmiltani ja isoäideiltäni. Tykkään tutkia reseptejä ja kokeilla niitä.” Terveellinen kotiruoka on Partasen juttu. Hän arvostaa ruuassa ekologisuutta ja terveellisyyttä. ”Teen mielelläni esimerkiksi fajitaksia kasvis-soijatäytteellä, koska en itse syö lihaa. Pataruokiakin teen lihan […]

3 hyvää tapaa syödä aamiainen

Mikä kolmesta aamusyöjätyypistä olet? Tunnista itsesi ja löydä itsellesi maistuvin aamiainen.

Marjajäätelö

Superhelppoon marjajäätelöön tarvitset vain kolmea raaka-ainetta.

Kotiruoka: hanki nämä perusruokatarvikkeet kaappiin

Kun kaapissasi on aina nämä perusruokatarvikkeet et kuole nälkään, vaikka kauppareissu jäisi väliin kiireen tai sairastumisen takia.

Mantelinen tuorepuuro

Runsaskuituiset chian siemenet tuovat vaihtelua aamupuuroon.